HTML

Apró Volkswagenek

Léghűtéses Volkswagen modellek ismertetése

Átalakítás - 3. rész

2011.02.11. 10:01 BlackPsenior

Két Matchbox T2. Látszólag semmi különös nincs rajtuk.



A fekete azért gyanús...



Csuklósbusz?



Vagy valami egészen más?



Katasztrófa?



Mi az ott? Csak nem...??



De igen, egy USB pen-drive!

A neten való bóklászásaim során rábukkantam egyszer egy bogár formájú pen-drive-ra. Meglehetősen otromba és csúf volt szegényke. A bogár inkább csak karikatúrája volt a járműnek, a hátul meredező gigantikus USB csatlakozó sem emelte az apróság fényét.
Rögtön tudtam, hogy valami ilyesmit alkotnom kell. Találtam egy számtechboltban egy igen pici 2 GB-os pen-driv-ot. Gyakorlatilag egy burkolat nélküli memőriakártya, aranyozott, ház nélküli USB csatlakozóval. Pont belefér egy Matchbox buszba, még hely is marad.
Szétszedtem tehát egy szerencsétlen T2-t, óvatosan kettéfűrészeltem a karosszériát, az alvázat és a berendezést. A tető szerencsére külön alkatrész ebben a modellben, így ő megúszta a vandálkodást, sőt, még fontos, merevítő szerepet is kapott.
A kettévágott alvázat is meg kellett erősíteni egy lemezkével, hogy összerakott állapotban is megálljon a busz. A  berendezés egyik felébe  faragtam be a pen-drive-ot, a másik felébe egy résen csúszik be a csatlakozó. Összerakott állapotban a pen-drive nem is látszik. Miután a készítés során sérült az eredeti fényezés,  kapott a busz egy új, szép fekete ruhát.

Ő is ajándékba készült persze. A Memory Transporter T2GB nevet kapta, utalva a VWT2-re és a 2GB memóriára. Átadás előtt még felmásoltam rá az addigi összes VW-találkozónk képeit.
 

Folyt.köv.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://picivw.blog.hu/api/trackback/id/tr612653314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása