HTML

Apró Volkswagenek

Léghűtéses Volkswagen modellek ismertetése

Ikrek?

2011.09.02. 08:00 BlackPsenior

Mostanában a játékokról van szó. Kaptam egy barátomtól egy reklámszatyornyi megunt kisautót. Ahogy belenéztem zacskóba, rögtön a szemembe ötlött a legnagyobb jármű:



Át is siklottam felette, mondván: van már ebből egy példány. A kettőből gyártok majd egyet, mert van a réginek némi apró hibája. Nézegettem a többi ajándékot, el is felejtettem az 1:24-es piros-fehér T1-et.
Pár nappal később aztán eszembe jutott. Előszedtem az én példányomat, hogy összehasonlítsam őket.




Ekkor jött a megdöbbentő felfedezés: két különböző gyártó két, majdnem teljesen egyforma modellje vigyorgott az asztalon!








Az orrán fekete VW emblémát viselő a Welly kit-ben beszerezhető modellje, a Samba pedig a Maisto terméke. Hihetetlen, hogy két gyártó egymásra ennyire hasonlító, csak apró részleteiben különböző modellt alkosson.

Még a nyitható ajtók is egyformák. Hátul a csomagtér nyílik, míg oldalt az oldalajtó jobb szárnya. Semmi más!






A belső is teljesen hasonló, a színét leszámítva






Felülnézetben azért jelentős a különbség




Az én példányomnak szürke műanyagból készült zárt ponyvateteje van, az új jövevénynek sajnos ez az alkatrésze elkallódott az idők során. Tervezem, hogy gyártok neki valamiféle nyitott állapotban ábrázolt ponyvatetőt.

Az alvázak is jelentős különbséget mutatnak. Kiderül, hogy az egyik modell Kínában, a másik Makaóban (ami azért szintén Kína..) készült.



Mintha ugyanarról a gyártósorról jöttek volna le...  A címben feltett kérdésre a válasz: -Igen, ikrek, de kétpetéjű ikrek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://picivw.blog.hu/api/trackback/id/tr383194572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása