HTML

Apró Volkswagenek

Léghűtéses Volkswagen modellek ismertetése

1:72, még egyszer

2011.05.05. 20:32 BlackPsenior

Amikor bemutattam az 1:72 méretarányú Volkswageneket, megemlítettem, hogy bár bő a színskála, a típusok választéka annál szegényesebb.
Nem hagyott nyugodni a dolog, és elkezdtem vadászni a világhálón. Találtam is egy városszéli játéknagykert, ahol a kínálatban szerepelt egy 1:72 méretarányú Kübelwagen, méghozzá elfogadható áron.
Annyi volt csak a hiba, hogy összeragasztandó, világháborús modellről van szó. Nos sem a háború sem a ragasztgatás nem a kedvencem, de ezúttal kivételt tettem a cél érdekében: elautóztam a világ végére és megvásároltam a készletet.



A kinyitáskor derült ki, hogy két jármű alkatrészeit rejti a doboz, így még elfogadhatóbb az ár.

A festéssel kezdtem a munkát



Szigorúan követtem az útmutatót



Kezd járműformája lenni



Már majdnem kész



Az apró alkatrészek és matricák sokat javítanak az összképen. (A festés hibáit nemes egyszerűséggel azzal magyarázom, hogy megpróbáltam a lehető leghűbben ábrázolni a mostoha körülmények közötti használat során bekövetkezett kopásokat.)



A másik gépet meghagytam eredeti, acélszürke állapotában, csak a ponyva és a gumik kaptak némi feketét


Bővült tehát a gyűjtemény

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://picivw.blog.hu/api/trackback/id/tr512880658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása