Folytatódjék a Bogár története, képekben és 1:43-as méretarányú modellekben bemutatva.
1966: Rengeteg műszaki módosítás, ám a külső alig változik.
1968: Frissül a karosszéria, pl. a fényszórók függőleges helyzetűek ezentúl.
Egy 1969-es kabrio
1972: Elkészül a 15.007.034-ik Bogár, ezzel a VW megdöntötte a Ford T-modell rekordját. Ez az autó történetesen egy 1302-es volt, amelyik típus jelentős változás a Népautó felépítésében:az első kerékfelfüggesztés McPherson rendszerű, ezzel jelentősen változik pl. a csomagtér mérete és a csomagtérfedél alakja.A 1303-as típus domború szélvédőt is kapott.
1974: A németországi, tizedik focivébé alkalmával készült néhány egyedi festésű 1303-as
1975: Beszüntetik az 1303-asok gyártását.
1978: Németországban legyártják az utolsó Bogarat.
1980.: Leállnak a kabrio gyártásával.
1981: Elkészül Mexikóban a húszmilliomodik Bogár! Ez alkalomból a Silver Bug modellt "20 millió" feliratú emblémával és az oldalán fekete díszcsíkkal adták ki.
A Schuco gyár modellje valóságos autót mintáz, lásd pl. a rendszámot:
1996: Már csak Mexikóban gyártanak Bogarakat. 1600 cm3-es injektoros, katalizátoros motorokkal, elöl tárcsafékkel szerelik őket, kiegészítő légkondi is rendelhető. A fénykép és a modell vörös színben pompázik, pedig ez az évjárat olajzöldben a legszebb!
2003. július 20. 9 óra 5 perc. Pueblóban a Volkswagen gyártósorairól legördül a 21.529.464-ik Bogár és ezzel befejeződött az autó világméretű sikersorozata.
Ennek alkalmából adták ki az Última Edición névre hallgató utolsó sorozatú különleges modellt, Luna bézs és tengerkék színben.
Ezúton mondok köszönetet Nagy Gábor Attilának, akinek a Volkswagen BOGÁR című könyve szolgált alapul kis összeállításomhoz. Minden érdeklődőnek melegen ajánlom a kiadványt, nagyon sok érdekesség látható-olvasható benne!