HTML

Apró Volkswagenek

Léghűtéses Volkswagen modellek ismertetése

Átalakítás - 6.rész

2011.02.22. 07:33 BlackPsenior

Említettem már, hogy az egyik átalakítás során sikerült tönkretennem egy egészen szép 1:18-as modellt. Olyan csúnyán sérült a sárvédő, hogy vitrinbe nem lehetett tenni többé.
Sajnáltam volna kidobni, így elkezdtem ötletelni, mit is lehetne kezdeni vele.
Biztosan sokan ismerik autós körökben a következő jelenséget: rábukkan valaki egy elhagyatott, lepukkant, ámde felújítható vagy alkatrészként hasznosítható járműre. Megkeresi a tulajt, de az semmi pénzért nem hajlandó eladni a roncsot, mondván: "Meg lesz csinálva!"
Egy ilyen helyzetet próbáltam ábrázolni. A sérült modellt egy kicsit még tovább rontottam, rozsdásítottam itt-ott, szétszedtem, különböző kellékeket, tárgyakat gyártottam és helyeztem el körülötte.
Talán sikerült egy fészerben felejtett, jobb sorsra érdemes bogarat bemutatni.


 

 
 

 
 



Az egészet egy cipősdobozban helyeztem el, kívül a rozsdás felirat hirdeti: "Meg lesz csinálva!



 

 

Folyt.köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://picivw.blog.hu/api/trackback/id/tr562678782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása